تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3727195
شناسه : 3727195
تاریخ :
بالاترین در صد تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری اقتصاد ایران: مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران از تحقق بالاترین در صد تحقق بودجه در دوره ششم مدیریت شهری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خوشنود مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ترتیب با ۱۳۷ و ۱۵۴ درصد تحقق عملکرد و بعد از ۵ سال عدم تحقق بودجه مصوب شورای شهر اتفاق افتاده است.

خوشنود با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تحقق بودجه با کاهش مواجه بود افزود: در سال ۱۴۰۰ رقم مصوب ۴۸،۸۸۳ میلیارد تومانی بودجه عمومی شهرداری تهران به دلیل روند عدم تحقق آن با ۲۳ در صد کاهش به ۳۷،۷۰۰ میلیارد تومان در متمم بودجه آن سال رسید و با وجود این امر باز هم تحقق عملکرد ۱۰۰ درصدی محقق نشد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با اشاره به مقایسه عملکرد درآمدها و منابع شهرداری تهران در دوره‌های مختلف مدیریت شهری اظهار کرد: روند عملکرد و منابع دوره‌های مختلف مدیریت شهری بیانگر آن است که در دوره ششم مدیریت شهری با توجه به متوسط مصوب سالانه ۶۳،۱۸۰ میلیارد تومانی؛ متوسط عملکرد سالانه ۹۲،۷۳۰ میلیارد تومان رقم خورده است که به معنای تحقق ۱۴۷ در صد در مجموع این دو سال است.