تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727191
شناسه : 3727191
تاریخ :
خسروی‌وفا: پاداش مدال‌آوران المپیک به حساب‌شان واریز می‌شود اقتصاد ایران: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: پاداش مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس به صورت ریالی در همان روز کسب مدال به حساب‌شان واریز خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، محمود خسروی‌وفا در بدو ورود سومین کاروان المپیکی ایران به فرودگاه شارل دوگل در شهر پاریس گفت: کاروان خادم‌الرضا (ع) با شعار «صلح برای کودکان» راهی المپیک پاریس شده و همه نمایندگان کشورمان آماده رقابت هستند.

وی ادامه داد: تیم‌ها و نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک در پاریس با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد و امیدوارم که حاصل زحمات ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها اینجا دیده شود.

خسروی‌وفا تصریح کرد: رشته‌های اصلی ما در روزهای پایانی رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد و امیدوارم که همه با آرامش در کنار هم فضای شاد و دوستی را ایجاد کنیم که به دور از جنگ و تبعیض باشد. نمایندگان ایران به عنوان یک کشور امن در پاریس محل برگزاری بازی‌های المپیک حضور دارند.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص پاداش مدال‌آوران گفت: ورزشکاران ما برای رقابت و نشاط اینجا حضور دارند، اما در خصوص پاداش، به صورت ریالی به حساب‌شان همان روز واریز خواهد شد که برای مدال طلای کمیته ملی المپیک 10 میلیارد تومان و وزارت ورزش هم 8 میلیارد تومان پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/