تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727167
شناسه : 3727167
تاریخ :
مظفری‌زاده: هواداران تراکتور به شایعات توجه نکنند اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور از هواداران این تیم خواست به شایعات توجه نکرده و همدل و همراه باشگاه تراکتور باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت این تیم، اظهار داشت: تمرینات تراکتور از هفته گذشته زیر نظر اسکوچیچ آغاز شده است و همه چیز طبق برنامه و به‌صورت منظم پیش می‌رود. بازیکنان بزرگی به جمع ما اضافه شده‌اند که باعث افزایش روحیه و انگیزه اعضای تیم شده‌اند.

 

وی در مورد اردوی آماده‌سازی تراکتور در آنکارا، خاطر نشان کرد: طی روزهای گذشته از چندین کمپ در شهرهای آنکارا و استانبول بازدید کرده‌ام و ایده‌آل‌ترین کمپ تمرینی با امکانات بسیار خوب برای تیم در نظر گرفته شده است تا از حیث آماده‌سازی، همه چیز در بالاترین سطح باشد.

مظفری‌زاده‌ در واکنش به شایعات نقل‌وانتقالاتی اطراف تیم تراکتور، تصریح کرد: جذب بازیکن داخلی و خارجی پس از توافق اولیه، نیازمند طی شدن فرآیندهای قانونی نظیر جلب رضایت باشگاه مبدأ در صورت تحت قرارداد بودن بازیکن و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و سررسید تاریخ قانونی برای ثبت است. به محض اتمام این فرآیند، باشگاه با رعایت اصول حرفه‌ای و به‌‌صورت رسمی اقدام به انعقاد و ثبت قرارداد و همچنین معرفی از طریق رسانه رسمی باشگاه می‌کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور راجع به برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازیکنان خارجی، گفت: امسال همه شاهد بوده‌اند که تمامی اخبار به‌‌صورت شفاف و در سریع‌ترین زمان اطلاع‌رسانی شده است. به‌عنوان مثال به محض ورود بازیکنان خارجی به کشورمان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که نشانگر رویکرد شفاف باشگاه در قبال نقل‌وانتقالات است.

وی با بیان اینکه گمانه‌زنی در فصل نقل‌وانتقالات طبیعی بوده و در همه باشگاه‌ها مرسوم است، افزود: ملاک اعلام خبر رسمی از طریق رسانه باشگاه است و بازیکنان مدنظر باشگاه، همانند سایر نفرات جذب شده در این فصل، پس از انجام تمام مراحل انتقال و ثبت قرارداد از طریق رسانه باشگاه معرفی می‌شوند.

مظفری‌زاده با تأکید بر پیگیری امور نقل‌وانتقالات باشگاه براساس اصول حرفه‌ای، خاطرنشان کرد: هواداران اطمینان داشته‌ باشند که هدف ارکان باشگاه طبق دستور و اعلام صریح مالک باشگاه، آماده‌سازی تیم به بهترین شکل ممکن است و عملکردمان طی هفته‌های اخیر گواه این امر است. در همین راستا از هواداران تقاضا دارم که به شایعات توجه نکرده و همدل و همراه باشگاه باشند.

انتهای پیام/