تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727160
شناسه : 3727160
تاریخ :
به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است اقتصاد ایران: نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است و اطلاعات سامانه جامع ایرانیان باید به گونه‌ای باشد که به توزیع اعتبارات کمک کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پیشرفت و راه‌اندازی سامانه رفاه ایرانیان، گفت: پایگاه اطلاعات و بهره‌مندی ایرانیان در سال ۱۴۰۲ با تدبیر قانون‌گذار پیش‌بینی شد تا توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شود و اطلاعاتی را جمع‌آوری کند تا در توزیع ۱۸۰ همت شاهد برقراری عدالت باشیم.

وی بیان کرد: مقرر شده بود که این ۱۸۰ همت در حوزه محرومیت‌زدایی به درستی توزیع شود، اما آن طور که باید و شاید این کار اجرایی نشده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌روزرسانی اطلاعات مناطق محروم بسیار مهم است و اطلاعات سامانه جامع ایرانیان باید به گونه‌ای باشد که به توزیع اعتبارات کمک کند.

وی در ادامه و طی تذکری، گفت: کشاورزان گندمکار مدتی است که گندم خود را تحویل داده‌اند، اما همچنان منتظر دریافت مطالبات خود هستند. وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه باید اهتمام لازم را نسبت به پرداخت مطالبات کشاورزان و گندم‌کاران داشته باشد.