تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727157
شناسه : 3727157
تاریخ :
ورزشگاه سردار آزادگان ۴۰ مورد ایراد دارد اقتصاد ایران: قزوین- رییس هیات فوتبال قزوین گفت: فدراسیون ۴۰ ایراد از ورزشگاه سردار آزادگان گرفته که بخش عمده ای از این ایرادات یا رفع شده و یا قابل رفع است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین باجیوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایرادات ورزشگاه سردار آزادگان برای آغاز لیگ برتر اظهار کرد: فدراسیون ۴۰ ایراد از ورزشگاه سردار آزادگان گرفته که بخش عمده‌ای از این ایرادا یا رفع شده و یا قابل رفع است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ورزشگاه پارکینگ آن است، افزود: ورزشگاه در جایی تعبیه شده که مشکل پارکینگ دارد و نیاز است زمین‌های اطراف تهیه شده و نور آن تأمین شود که زمان بر و هزینه بر است.

رئیس هیئت فوتبال قزوین تاکید کرد: سال اول که وارد لیگ برتر شدیم کسی فکر نمی‌کرد ورزشگاه به لیگ برسد اما رسید و امروز هم طبیعتاً تلاش می‌کنیم ورزشگاه برای مسابقات آماده شود.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از موارد مطرح شده قابل رفع است اما مشکل زمان است و زمان کافی نداریم و امیدواریم بخشی از مشکلات در طی فصل رفع شود.

باجیوند اضافه کرد: مشکلاتی همچون شماره دار شدن صندلی و یا آسانسور قابل رفع است و مسائلی همچون دوربین چهره زن که به عنوان ایراد مطرح شده در ورزشگاه وجود دارد.

وی در پایان یادآور شد: فوتبال با تماشاگر قشنگ است و لازم است فدراسیون با حفظ الزامات AFC باشگاهی را از حضور تماشاگران محروم نکند.