تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3727122
شناسه : 3727122
تاریخ :
انصارالله: به تشدید عملیات‌ ضد اشغالگران ادامه می‌دهیم اقتصاد ایران: جنبش انصارالله یمن با محکوم کردن جنایت شنیع اشغالگران صهیونیست در خان یونس که با قتل عام و زخمی شدن صدها غیرنظامی بی‌دفاع همراه بود، بر پایبندی یمنی‌ها به موضع خود در حمایت قاطع از مردم و مقاومت غزه تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت‌های شنیع صهیونیست‌ها ضد غیرنظامیان بی‌دفاع در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشتار آوارگان در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بود، اعلام کرد: یمن به حمایت از مردم فلسطین پایبند است و نیروهای مسلح یمن برای گرفتن انتقام خون غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی و یمنی، به تشدید عملیات‌ها ضد دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه خود به این منظور تاکید کرد: جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها، جنایت قرن است و ما با شدیدترین عبارات، این جنایت‌های شنیع و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه و هدف قرار دادن منازل مسکونی و محل تجمع غیرنظامیان که آخرین مورد آن قتل عام فجیع در خان یونس بود را به شدت محکوم می‌کنیم.

انصارالله تصریح کرد: ادامه جنایت‌های دشمن صهیونیستی و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه، در میان همدستی شرم آور بین‌المللی و سکوت رسمی عربی، نشان می‌دهد که حقوق بشر تبدیل به شعاری دروغین و فریبنده شده است. آمریکا از همه جنایت‌های دشمن صهیونیستی حمایت کرده و از طریق پول، سلاح و مواضع سیاسی در این جنایات مشارکت دارد و اشغالگران را برای ادامه و تشدید آن، گستاخ‌تر می‌کند.

این جنبش مجدداً از همه وجدان‌های بیدار در جهان خواست تا برای پایان دادن به حمام خون و تجاوزات وحشتناک و محاصره‌ای که دشمن اشغالگر صهیونیستی بر فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری تحمیل کرده است، اقدام جدی انجام دهند.

در این بیانیه تاکید شده است که یمن از منظر مسئولیت دینی، اخلاقی، اسلامی و انسانی به همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از آنها پایبند خواهد ماند.

روز گذشته اشغالگران صهیونیست در حمله وحشیانه به خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم 70 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 200 نفر را زخمی کردند.

انتهای پیام/