تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3727120
شناسه : 3727120
تاریخ :
گواردیولا: دی‌بروینه جایی نمی‌رود/ اسپانیا بهترین تیم بود اقتصاد ایران: سرمربی منچسترسیتی تأیید کرد هافبک بلژیکی‌اش در فصل پیش رو هم در این تیم خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروینه 32 ساله که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده، درباره آینده حرفه‌ای‌اش شایعاتی مطرح است و گفته می‌شود باشگاه‌های عربستانی از جمله الاتحاد نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند. این هافبک بلژیکی اخیراً در مصاحبه‌ای احتمال رفتنش به لیگ عربستان را در آینده رد نکرده بود.

پپ گواردیولا که تیم تحت هدایتش در حال حاضر در اردوی پیش‌فصل آمریکا به سر می‌برد و بامداد فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در دیداری دوستانه به مصاف سلتیک اسکاتلند خواهد رفت، در کنفرانس خبری پیش از این بازی با تکذیب احتمال جدایی هافبک 33 ساله‌اش گفت: کوین دی‌بروینه جایی نمی‌رود و در منچسترسیتی می‌ماند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی همچنین درباره مسابقات یورو 2024 که تیم ملی کشورش موفق شد در فینال با شکست انگلیس به قهرمانی برسد، اظهار داشت: به نظرم بهترین تیم تورنمنت به قهرمانی رسید. فکر می‌کنم هیچکس تردید ندارد که اسپانیا در تمامی جنبه‌ها و در هر بازی فوق‌العاده بود و کسب هفت پیروزی در هفت بازی آسان نیست.

وی ادامه داد: در عین حال با توجه به ارتباطی که با انگلیس (به واسطه سرمربیگری منچسترسیتی از سال 2016) و بازیکنان انگلیسی در این سال‌ها داشته‌ام، به نظرم رسیدن به فینال‌ها خود موفقیت بزرگی است و رسیدن به دو فینال متوالی یورو دستاوردی فوق‌العاده به شمار می‌آید که درس خوبی برای آینده هم هست.

انتهای پیام/