تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3727108
شناسه : 3727108
تاریخ :
پایگاه رفاه ایرانیان از شفافیت برخوردار نیست اقتصاد ایران: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه رفاه ایرانیان از شفافیت خوبی برخوردار نیست و موازی کاری ها باعث کاهش مشروعیت بخشی به آن شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان ارائه گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیرامون سامانه رفاه ایرانیان اظهار کرد: پایگاه رفاه ایرانیان از شفافیت خوبی برخوردار نیست و باید به استانداردهای لازم برسد.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که دولت و مجلس باید مورد توجه قرار دهند، مربوط به دهک بندی ها است و اگر دهک بندی ها به واقع اتفاق بیفتد عدالت واقعی محقق خواهد شد. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وجود سازمان‌های موازی در کنار یکدیگر باعث کاهش مشروعیت بخشی به سامانه پایگاه رفاه ایرانیان شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پایگاه رفاه ایرانیان در حال حاضر بر اساس اطلاعات فردی و کدملی ثبت می‌شود در حالی که باید دقت بیشتری درباره این سامانه اتفاق بیفتد و باید در نوع اطلاعات آن مواردی چون زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود.