تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3727056
شناسه : 3727056
تاریخ :
امام حسین( ع) فریضه الهی دین را احیا کرد اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه موقت ساوه گفت: امام حسین( ع) با اجرای احکام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی محمد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین است که در تحقق این مهم تعامل و هم افزایی همه ارگان‌ها ضروری است.

وی با اشاره اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: بزرگترین و مهم‌ترین هدف امام حسین (ع) در قیام عاشورا مسأله امر به معروف و نهی از منکر بود چرا که در آن برهه زمانی به دلیل ترک فریضه احکام الهی از سوی مردم، جامعه در حال سقوط بود و به فرموده امام حسین (ع) انجام واجبات، با فرضیه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

امام جمعه موقت ساوه افزود: امام حسین (ع) با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، دین را احیا کردند اما متأسفانه امروزه جایگاه این فریضه در جامعه کم‌رنگ شده و گاهی شاهد هستیم عده‌ای با شعار آزادی این فریضه الهی را در اذهان عمومی نامشروع جلوه می‌دهند.

حجت الاسلام اسلامی با تاکید بر مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: با توجه به هجمه‌های دشمن که اکنون کانون خانواده بویژه بانوان را با تبلیغ آزادی‌های نامشروع هدف قرار داده است، انتظار است همه نهادها یک صدا با آموزش و پرورش، مدارس، خانواده‌ها و رسانه با ابزارهای ملایم از جمله تذکر لسانی و با اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای تحقق فریضه امر به معروف و مسأله مهم حجاب و عفاف تلاش کنند.