تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726998
شناسه : 3726998
تاریخ :
دو خرید خارجی پرسپولیس قطعی شد/نفر سوم منتظر توافق نهایی اقتصاد ایران: باشگاه پرسپولیس توافق مالی با دو بازیکن خارجی را برای پیوستن به پرسپولیس قطعی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی سال جاری را پیگیری می‌کند که همچنان دنبال پر کردن جای خالی نفراتی است که این تیم را ترک کردند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اینکه با پیشنهاد یک میلیون دلاری الوکره قطر برای صدور رضایت نامه عبدالکریم حسن بازیکن تیمش روبرو شد، قید ادامه همکاری با او را زد تا نه تنها مبلغ قابل توجهی پول دریافت کند بلکه با این پول بتواند بازیکنان جدیدی را جذب باشگاه کند.

پرسپولیس که برای جذب بازیکنان جدید سراغ نفرات خارجی رفته است، توافقات اولیه‌ای را با یک دروازه‌بان و مدافع خارجی انجام داده است. همچنین مذاکره با هافبک اروپایی را نیز در دستور کار قرار دارد تا در صورت امکان او نیز با پرسپولیس قراردادی را امضا کند.

باشگاه پرسپولیس شب گذشته با مدیر برنامه‌های «یحیی عطیه الله» برگزار کرد و قرار شد این بازیکن صحبت نهایی را برای خروج از سوچی روسیه انجام دهد تا بتواند بار دیگر زیر نظر خوان کارلوس گاریدو بازی کند. در حقیقت باشگاه پرسپولیس منتظر عطیه است تا در اردوی هلند به این تیم اضافه شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد مذاکره با بازیکن خارجی دیگری را هم به طور موازی پیگیری می‌کند تا شانس خود را برای پر کردن دفاع چپ پرسپولیس از بین خارجی‌ها دنبال کند.

همچنین پرسپولیس برای انتخاب دروازه‌بان نیز روی خرید قطعی بازیکن خارجی تمرکز کرده است و حاضر نیست فعلا روی بازیکنان داخلی مانور دهد. از این رو مذاکراتی را با دو دروازه‌بان ملی پوش از قاره آسیا به طور جدی دنبال می‌کند تا یکی از آنها را جذب کند.

پرسپولیس که تا کنون علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود را جذب کرده است برای پر کردن لیست بازیکنان خود فعلا روی خارجی‌ها تمرکز دارد تا نشان دهند با توجه به قیمت بازیکنان داخلی چندان راضی به امضای قرارداد با آنها نیستند.