تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726969
شناسه : 3726969
تاریخ :
استاندار گیلان درگذشت مادر شهیدان «پورقلی» را تسلیت گفت اقتصاد ایران: رشت- استاندار گیلان در پیامی درگذشت «حاجیه خانم لیلا آبشناس» مادر گرانقدر شهیدان والامقام «محرمعلی و علی اصغر پورقلی پاسکیابی» را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار گیلان در پیامی درگذشت مادر گرانقدر شهیدان والامقام «محرمعلی و علی اصغر پورقلی پاسکیابی» را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

درگذشت بانوی مؤمنه حاجیه خانم لیلا آبشناس که نشان پرافتخار مادر گرانقدر شهیدان والامقام «محرمعلی و علی اصغر پورقلی پاسکیابی» را بر سینه داشتند، موجب تأثر و تألم گردید.

این بانوی مقاوم و صبور در سایه‌ی ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام)، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن بانوی پرهیزگار تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقیده‌ی سعیده، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

مراسم تشییع و تدفین مادر شهیدان پورقلی امروز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در روستای مبارک آباد پیربازار رشت در جوار شهیدانش انجام می‌شود.

گفتنی است، شهیدان محرمعلی متولد ۱۳۴۵ و علی اصغر پورقلی پاسکیابی متولد ۱۳۴۳ به ترتیب در سال‌های ۶۲ و ۶۳ در منطقه عملیاتی جبهه جفیر و دشت ذهاب به فیض شهادت نائل آمدند.