تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726954
شناسه : 3726954
تاریخ :
رد پیشنهاد پانیونیوس از سوی انصاری‌فرد اقتصاد ایران: کریم انصاری‌فرد پیشنهاد قدیمی‌ترین تیم فوتبال پایتخت یونان را رد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورتایم یونان؛ کریم انصاری‌فرد پس از 6 ماه حضور در تیم آریس اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و طبیعی است که پیشنهادهایی از یونان و تیم‌های خارجی داشته باشد. با این حال مهاجم ایرانی هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است.

انصاری‌فرد دوران خوبی در فوتبال یونان با کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ به همراه المپیاکوس و بازی در تیم‌های برجسته‌ای همانند پانیونیوس، آاک و آریس داشت. او در خارج از یونان هم برای تیم‌های اوساسونای اسپانیا، ناتینگهام فارست انگلیس و اومونیای قبرس بازی کرده است. در این میان پانیونیوس نخستین تیم یونانی کریم انصاری‌فرد به لیگ دسته دوم کشور صعود کرده و می‌خواهد مهاجم پیشین خود را دوباره به خدمت بگیرد.

با این وجود به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فرد به بازگشت به پانیونیوس پس از هفت سال فکر نمی‌کند و پاسخ او به این پیشنهاد منفی است. تیم‌هایی از سوپرلیگ یونان نیز به انصاری‌فرد پیشنهادهایی داده‌اند اما نتوانسته‌اند نظر او را جلب کنند.

انتهای پیام/