تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726941
شناسه : 3726941
تاریخ :
آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان همدان اقتصاد ایران: همدان-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی اظهار داشت: ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در دو بخش آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک‌های اولیه از تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در همدان آغاز شده است.

بخشی افزود: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی به تعداد ۶۲۶ داوطلب در دو بخش آقایان و خانم‌ها در رشته‌های مربی تربیت بدنی و سلامت (دو پیشه) و مربی مربی امور تربیتی و سبک زندگی (چهار پیشه) پس از تشکیل پرونده و معاینات مقدماتی جهت اجرای آزمون‌های عملی تربیت بدنی و سلامت آماده شده و بعد از نوبت دهی در سامانه‌ی کارا به اجرای آزمون عملی دعوت شدند.

وی گفت: داوطلبین آقا در سالن ورزشی هنرستان تربیت بدنی تختی و داوطلبین خانم نیز در مجتمع ورزشی برنا همدان به اجرای آزمون خواهند پرداخت.

بخشی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آزمون عملی داوطلبین به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و پس از ثبت نتایج، داوطلبین به کانون‌های ارزیابی تخصصی دعوت خواهند شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت استان در امر ارزیابی و داوری آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک‌های اولیه مشارکت نموده اند.