تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726939
شناسه : 3726939
تاریخ :
۲۴۳ هزار نفر در سامانه سماح استان بوشهر ثبت‌نام کردند اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۲۴۳ هزار نفر در سامانه سماح استان بوشهر ثبت‌نام کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات سه‌شنبه‌شب در نشست ستاد استانی اربعین حسینی در بوشهر اظهار کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار نفر در سامانه سماح استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مواکب در پنج نقطه مستقر خواهند شد تصریح کرد: مواکب در ایران، مرز ایران، نجف، کربلا و مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم پیاده روی اربعین در حال انجام است، افزود: در بخش حمل و نقل و اتوبوس، کانتینر و مواد غذایی و دیگر حوزه‌ها دستورات و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

پورات گفت: مواکب از ابتدای ماه صفر تا ۲۵ صفر جهت خدمت رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد و به تمام دستگاه‌های خدماتی برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین هماهنگی و ابلاغ‌های لازم صادر شده است.

لزوم حمایت از ستاد اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همانند سال گذشته حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌های مستقر در استان برای پشتیبانی‌های مورد نیاز و اتوبوس حمایت و همکاری لازم داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی اقدامات و خدمات به زائرین باید با محوریت ستاد اربعین استان و ستاد عتبات و عالیات انجام گیرد و اطلاع رسانی لازم توسط کمیته‌های ستاد اربعین به مردم با همکاری صداوسیمای مرکز استان و کمیته فرهنگی به صورت منظم انجام شود.

پورات تاکید کرد: زائران حتماً به اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت توجه داشته باشند و استان بوشهر معین استان خوزستان در اربعین حسینی خواهد بود.