تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726935
شناسه : 3726935
تاریخ :
پایش لحظه‌ای حفظ کاربری اراضی جهاد کشاورزی در حوزه شهرستان ایلام اقتصاد ایران: ایلام-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایلام از پایش لحظه‌ای حفظ کاربری اراضی جهاد کشاورزی در حوزه شهرستان ایلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سعید طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر از گشت حفاظت اراضی با هدف اجرای قانون خبر داد.

وی عنوان کرد: با رصد و کنترل به موقع کارشناسان گشت امور اراضی شهرستان هشت مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شناسایی و در سامانه cms ثبت شده است.

این مسئول افزود: نیروهای امور اراضی با مشاهده ۳ مورد فنس کشی، ۱ مورد سکو و ۴ مورد دیوار کشی و احداث بنا، همچنین یک مورد تسطیح زمین بدون مجوز ضمن توقف عملیات وخروج ادوات از منطقه نسبت به صدور اخطاریه برای متخلفین اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: واحد امور اراضی شهرستان ایلام جهت صیانت از اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز بصورت مستمر در ایام هفته و حتی روزهای تعطیل در حال رصد و گشت زنی در اراضی کشاورزی و برخورد با متخلفین بوده و حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی جزء اولویت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

به گفته وی سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای حفاظت از اراضی کشاورزی می‌باشد و شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را به گشت‌های حفاظت اراضی کشاورزی محل وقوع تغییر کاربری اطلاع دهند.