تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726890
شناسه : 3726890
تاریخ :
خنثی سازی تحریم ها با نقش آفرینی فعالان اقتصادی ممکن می‌شود اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم ها با برنامه های دولت در داخل ممکن نیست اما خنثی سازی آن با نقش آفرینی فعالان اقتصادی ممکن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز دوشنبه در دیدار هیأت امنا و انجمن بازار بزرگ تبریز با بیان اینکه ارتباط مستمر با بازار از اولویت‌های دفتر امام جمعه تبریز اظهار کرد: مشی و سلوک شهید آیت الله آل هاشم در ارتباط با فعالان اقتصادی و بازاریان رویکرد اصلی دفتر نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با تاکید بر رفع موانع اقتصادی در بازار افزود: هیأت امنا و انجمن بازار پل ارتباطی بازاریان با مسئولان نظام و دولت هستند که باید با هدف ایجاد فهم و زبان مشترک میان بازار و مسئولان برای تسهیل گری و برطرف سازی مشکلات گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های مذبوهانه دشمنان در خصوص تحریم‌های اقتصادی کشور گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب رفع تحریم‌ها با برنامه‌های دولت در داخل ممکن نیست اما خنثی سازی آن که از تأکیدات معظم له است با نقش آفرینی فعالان اقتصادی، بازاریان و مردم ممکن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بازار و بازاریان باید نسبت به موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حساس باشند افزود: علاوه بر گسیل نیت‌های خیر بازاریان برای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه که از گذشته مرسوم بوده است، باید بازاریان در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور حضوری فعال داشته باشند.

در این دیدار اعضای هیأت و انجمن بازار تبریز به بیان نکته نظرات خود پیرامون تقویت و رفع موانع مشکلات بازار پرداختند.