تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726854
شناسه : 3726854
تاریخ :
بالندگی انقلاب اسلامی تداوم دارد اقتصاد ایران: زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: باوجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها، بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه نزدیک به نیم قرن تداوم داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی بعد از ظهر دوشنبه در آئین گرامی‌داشت پنجاه و هشتمین سالگرد تأسیس شرکت صنعتی تولید کننده ترانس در زنجان با بیان اینکه از همان روزهای آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به این انقلاب بودند، افزود: باوجود همه این توطئه‌ها ایران اسلامی با قدرت و بالندگی در همه عرصه‌ها به مسیری که در پیش گرفته است، ادامه می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، مدل مدیریتی و تفکر سیاسی دنیا از دو قطبی خارج و مدل جدیدی از این نوع تفکر و مدیریت به وجود آمد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها و مهم‌تر از همه تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه، به بالندگی خود ادامه داد و نشان داد که اگر می‌خواهیم بر تحریم‌ها و تنگناها به ویژه در عرصه اقتصادی فائق آییم، باید تحریم‌ها را به عنوان درست‌ترین راه، بی‌اثر کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مراودات خود با سایر کشورها همواره تلاش کرده است تا با حفظ چارچوب‌ها این ارتباطات تداوم داشته و برقرار باشد، عنوان کرد: ما معتقدیم برای اینکه بتوانیم کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده و این مسیر را تداوم بخشیم، باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم که بی‌تردید یکی از همین ظرفیت‌ها استفاده از ظرفیت سایر کشورها و برقرار ارتباط با آن‌ها، البته در چارچوب‌های نظام است.

مدیرعامل گروه صنعتی تولید کننده ترانس نیز در ادامه این مراسم از انعقاد قراردادهای جدید صادرات محصولات تولید کننده ترانس خبر داد و با یادآوری این این گروه صنعتی تلاش دارد مدل جدید حکمرانی را پیاده کند، تصریح کرد: بی‌تردید این مدل جدید حکمرانی باعث خواهد شد تا این مجموعه صنعتی بتواند به توسعه روزافزون در مسیری که اتخاذ کرده است، دست یابد.

مهدی صادقی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی این مجموعه صنعتی، تبدیل شدن از یک بنگاه ملی به یک بنگاه برجسته منطقه‌ای در غرب آسیا بود، متذکر شد: امروز همگان به عینه مشاهده می‌کنند که تولیدات گروه صنعتی تولید کننده ترانس به لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با سایر رقبا نداشته و همین امر باعث شده است تا امروز این مجموعه صنعتی بتواند در سطح اول دنیا رقابت کند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های گروه صنعتی تولید کننده ترانس در حالی به دست آمده است که این مجموعه نیز با محدودیت‌های بسیار زیادی دست به گریبان بوده است، خاطرنشان کرد: همین تلاش‌ها باعث شده است تا ایران اسلامی در این صنعت به یک قطب تبدیل شده و از بسیاری از وابستگی‌ها رهایی یابد.

گفتنی است، در پایان آئین گرامی‌داشت پنجاه و هشتمین سالگرد تأسیس شرکت تولید کننده ترانس در زنجان، از تمبر اختصاصی این گروه صنعتی نیز رونمایی شد.