تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726850
شناسه : 3726850
تاریخ :
رضا درویش: پرسپولیس دو گزینه خارجی برای دروازه بان دارد اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که دروازه بان آینده این تیم خارجی خواهد بود، گفت: دو گزینه داریم و مطابق با خواسته گاریدو یکی از آنها جذب تیم می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از امضای قرارداد با «ایوب العملود» مدافع مراکشی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن بامداد امروز دوشنبه اول مرداد وارد تهران شد. پرسپولیس در دو جناح نیاز به تقویت دارد و فکر می‌کنم تا آخر هفته جاری اسم دو بازیکن که با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد، اعلام می‌شود.

او ادامه داد: هواداران مطمئن باشند برای فصل جدید تیم قوی خواهیم داشت. یکی از گزینه‌ها برای دفاع چپ خارجی است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب دروازه‌بان برای این تیم گفت: دو گزینه خارجی مد نظر داریم و با مشورت «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی پرسپولیس، یکی از آنها جذب خواهند شد.

درویش در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: ما همیشه سعی خواهیم کرد تا بر طبق مقررات پیش رویم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و انشاالله بازیکنان همانند دو فصل اخیر، فصل جدید را هم با انگیزه آغاز خواهند کرد. قهرمانی در لیگ برتر در دسترس است اما هدف ما موفقیت در آسیا خواهد بود.