تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726812
شناسه : 3726812
تاریخ :
ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی توسط سازمان همیاری شهرداری‌های یزد اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد با اشاره به ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن توسط سازمان همیاری شهرداری‌های یزد، این اقدام را بسیار ارزنده دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران فاطمی در بازدید از سازمان همیاری شهرداری‌های استان ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان توسط این سازمان را کار و مسوولیتی بزرگ دانست و بر ضرورت حفظ عزم و انگیزه خدمت و افزایش سرعت و کیفیت اجرای پروژه‌ها توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد تاکید کرد.

وی اظهار کرد: این سازمان علی رغم مسئولیت‌های بزرگی همچون ساخت نزدیک به ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان به عنوان کارگزار نهضت ملی مسکن، برای جامعه کمتر شناخته شده است.

فاطمی با بیان اینکه انجام کارهای بزرگ همواره با حاشیه‌هایی همراه است، گفت: ساخت مسکن و خانه‌دار کردن مردم در راس کارهای پر ثواب و اعمال صالح قرار دارد؛ لذا حاشیه‌های احتمالی نباید باعث دلسردی عوامل این مجموعه شود.

رییس شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تاکید بر اجرای پرقدرت پروژه‌های حوزه شهرداری‌ها و نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: دلسوزان یزد سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها را به عنوان یکی از ظرفیت‌های داخلی استان تقویت کنند و این سازمان نیز توانایی خود را برای انجام خدمات بزرگ‌تر در استان و کشور ارتقا دهد.

فاطمی در ادامه بر ضرورت حفظ عزم و انگیزه خدمت و نیز افزایش سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد و افزود: این سازمان بازوی فنی و اقتصادی شهرداری‌های استان است و مجموعه‌های دیگر نیز نیازمند توانایی‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها هستند.

استاندار یزد از معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل سازمان و اعضای هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای مدیریت این سازمان در سه سال اخیر قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گزارشی از فعالیت ها و پروژه‌های عمرانی و شهری اجرا شده توسط این سازمان به ویژه پروژه های نهضت ملی مسکن استان ارائه داد.