تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726794
شناسه : 3726794
تاریخ :
اعضای ستاد نماز جمعه گناوه با علما دیدار کردند اقتصاد ایران: گناوه- امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه گناوه به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، با ۲ تن علما و پیشکسوتان نماز در شهرستان دیدار کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی، امام جمعه گناوه به همراه رئیس و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه گناوه به مناسبت هفته نماز جمعه و پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی، در ۲ دیدار جداگانه با حجت الاسلام شیخ عبدالخالق دشتی (از علما و پیشکسوتان نماز در شهرستان گناوه) و حجت الاسلام شیخ عبدالعلی بدری (امام جمعه موقت و از علما و پیشکسوتان نماز در شهرستان گناوه) دیدار کردند.

حجت الاسلام شیخ عبدالخالق دشتی در دیدار با امام جمعه و اعضای این ستاد با تاکید بر اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: در آیات قرآن کریم بر اهمیت نماز جمعه تاکید شده است که همگی نشان دهنده عظمت نماز جمعه است.

اعضای ستاد نماز جمعه گناوه با علما دیدار کردند

وی افزود: اهمیت و عظمت نماز جمعه تا آنجا است که خداوند سوره‌ای در قرآن کریم به نام این نماز نازل فرموده است و همین در عظمت نماز جمعه کافی است.

حجت الاسلام عبدالعلی بدری نیز در دیدار امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه گناوه اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور، همه باید با وحدت و همدلی برای حل مشکلات و مسائل تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: مشکلات با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و رعایت تقوا قابل حل خواهد بود.

اعضای ستاد نماز جمعه گناوه با علما دیدار کردند

وی با تقدیر از تلاش‌های امام جمعه گناوه در سنگر امامت جمعه گفت: نماز جمعه در شهرستان گناوه با مدیریت و درایت امام جمعه به خوبی برگزار شده و در آینده نیز با همکاری همه این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان تبلیغات زیادی را علیه نظام اسلامی به راه انداخته‌اند جهاد تبیین بسیار مهم است.

امام جمعه موقت گناوه بیان کرد: باید از فرصت منابر محرم برای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره لازم برده شود و تلاش کرد تا اهداف قیام امام حسین (ع) که مهمترین آن این دو فریضه الهی است، در بین جوانان هر چه بیشتر تبیین شود.

امام جمعه گناوه نیز با بیان اینکه نعمت وجود علمای گرانمایه در شهرستان مایه خیر و برکت است گفت: همه باید برای آشنایی بیشتر جامعه به ویژه جوانان با اهداف قیام امام حسین (ع) تلاش کنند.

اعضای ستاد نماز جمعه گناوه با علما دیدار کردند

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بیان کرد: همه باید از سیره و روش زندگی ائمه (ع) و امام حسین (ع) در زندگی فردی و اجتماعی خود درس بگیرند.

وی گفت: قرآن کریم ملاک برتری امت پیامبر بر سایر امت‌ها را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرده است و همه باید در راستای احیا این دو فریضه الهی در جامعه تلاش کنند.

در این دیدارها، از این ۲ عالم وارسته و گرانقدر تجلیل به عمل آمد.