تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726778
شناسه : 3726778
تاریخ :
اراذل و اوباش چاقو به دست در شاهرود دستگیر شدند اقتصاد ایران: شاهرود- جانشین فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری دو نفر از اراذل سابقه‌دار شهر خبر داد و گفت: این افراد با سلاح سرد نسبت به رعب و وحشت مردم اقدام کرده بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسکندری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری یازده شاهرود ضمن اشاره به دستگیری دو نفر از اراذل اوباش سابقه دار شاهرودی بیان کرد: تماس شهروندان به ۱۱۰ مبنی بر بروز یک فقره نزاع با سلاح سرد سبب شد تا مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شوند.

وی با بیان اینکه نزاع در یکی از خیابان‌های مرکز شهر رخ داد، افزود: به محض حضور پلیس در محل مأموران مشاهده کردند دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار ضمن همراه داشتن سلاح سرد با یکدیگر درگیر و باعث رعب و وحشت شهروندان شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری این دو فرد خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر چاقو کشی و عربده کشی اعتراف کرده‌اند.

اسکندری با بیان اینکه انگیزه این افراد از بزه مرتکب شده، شخصی عنوان شده است، بیان کرد: امنیت شهروندان و احساس آرامش آنان از جمله اهداف اصلی پلیس است و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهیم داد.