تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3726759
شناسه : 3726759
تاریخ :
دلیل غیرمنتظره حمله گسترده ارتش اوکراین علیه روسیه اقتصاد ایران: یک خبرنگار غربی از دلیلی غیر منتظره برای حمله اخیر ارتش اوکراین علیه روسیه پرده برداشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، «چای پاوز» خبرنگار ایرلندی اعلام کرد که تیم انتخاباتی «دونالد ترامپ» به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین گفته‌اند که وی باید با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه مذاکراتی را در دستور کار خود قرار دهد.

پاوز همچنین می‌گوید: اوکراین در موضع ضعف قرار دارد و برای رسیدن به پیروزی خیالی‌ که سیاست‌مداران فریبکار وعده آن را می‌دهند، فرصتی ندارد، البته زلنسکی نیز به خوبی به این واقعیت پی برده است.

برهمین اساس، حمله گسترده ارتش اوکراین علیه روسیه را می توان در راستای تلاش برای امتیاز گیری جهت حضور قوی‌تر در مذاکرات احتمالی در آینده توصیف کرد.

بنابراین گزارش، تیم ترامپ اعلام کرده که وی قصد دارد برای آتش‌بس میان روسیه و اوکراین مذاکراتی را برگزار کند.

پوتین در اواسط ژوئن برای پایان مسالمت‌آمیز درگیری‌ها با اوکراین پیش‌قدم شد و اظهار کرد که برای شروع مذاکرات، کی‌یف باید نظامیان خود را از مناطق «دونتسک»، «لوهانسک»، «خرسون» و «زاپروژیا» خارج کند و اشاره داشت که هرگونه اقدام جنگ‌جویانه این توافق را متوقف می‌سازد.