تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726755
شناسه : 3726755
تاریخ :
زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین در شهرستان بهار آماده شود اقتصاد ایران: همدان-فرماندار شهرستان بهار گفت: زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین حسینی در موکب‌های شهرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان بهار ظهر دوشنبه به ریاست مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با حضور معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مجتبی فیض اللهی ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های اولیه برای زائرین اربعین حسینی در موکب‌های شهرستان هرچه سریع‌تر فراهم شود، عنوان کرد: با استعانت از خداوند متعال با تمام قوت امکانات لازم را فراهم می‌کنیم و در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین خواهیم بود و امیدواریم اربعین امسال با همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر، خدمات بهتری به زائرین ارائه دهیم.

وی دستورات لازم را جهت پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ تمامی دستگاه‌ها از مواکب حسینی، صادر کرده و خواستار هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های تبلیغی و متولیان امر گردیدند.

وی در خاتمه بر فضا سازی محیطی شهرستان تاکید نمود و افزود: دستگاه‌ها و نهادها در فضای سازی ظاهری و معنوی ادارات نهایت اهتمام را داشته باشند و تمامی ادارات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مواکب امام حسین (ع) اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.