تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726753
شناسه : 3726753
تاریخ :
بازسازی باقی مانده ورزشگاه تختی بر عهده استقلال و پرسپولیس است اقتصاد ایران: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ملزم هستند تا در روند باقی مانده بازسازی ورزشگاه تختی دخالت داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوادی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از دیدارهای تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: ورزشگاه تختی حدود ۹۰ درصد آماده است و با کمترین اعتبار بازسازی این ورزشگاه را انجام دادیم. در جلسه روز شنبه مقرر شد که کارهای باقی مانده در روند بازسازی ورزشگاه تختی را دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس انجام دهند.

او ادامه داد: امروز مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیرامون همین موضوع داشتیم تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعهدات خود را انجام دهند. چمن ورزشگاه تختی آماده برگزاری مسابقات است اما نصب دوربین، تست صوت، میزان نور ورزشگاه، آماده سازی جایگاه خبرنگاران، کنفرانس خبری، میکسدزون، آماده سازی رختکن‌ها و… از مواردی است که باید دو باشگاه سرخابی در روند بازسازی آن دخالت داشته باشند.

جوادی افزود: صندلی تماشاگران نصب و شماره گذاری شده و گیت های ورودی برای تماشاگران باید نصب شود. امروز جلسه‌ای نیز با مسئولان یگان ویژه داشتیم تا تماشاگران در ورود و خروج از ورزشگاه با مشکل مواجه نباشند. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیش از این بابت برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی هزینه‌های آن را به شرکت توسعه و تجهیز پرداخت می‌کردند و حالا هم بابت برگزاری دیدارهای خود در ورزشگاه تختی باید هزینه‌هایی را متقبل شوند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص ظرفیت برای حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی گفت: در این رابطه باید جلساتی برگزار و شورای تأمین استان نظر دهد. ورزشگاه تختی ۳۲ هزار صندلی برای تماشاگران دارد و به هر تعداد که مصوب شود، بلیت فروشی صورت خواهد گرفت.

او در خصوص حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه تختی گفت: تمهیدات خوبی در این زمینه شکل گرفته است و از نظر دید به زمین بازی جایگاهی که در ورزشگاه تختی برای بانوان تماشاگر در نظر گرفته شده بهتر از ورزشگاه آزادی است.

جوادی افزود: کمیته ارزیابی، مکان قرارگیری داوران VAR را مشخص کرده و در این ورزشگاه سیستم کمک داور ویدئویی خواهیم داشت.