تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726736
شناسه : 3726736
تاریخ :
اتصال در سیستم سیم کشی برق علت آتش سوزی در بازار رشت اقتصاد ایران: رشت- رییس خدمات ایمنی و آتش نشانی رشت گفت: اتصال در سیستم سیم کشی برق علت آتش سوزی در بازار رشت بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پیش از ظهر امروز آتش سوزی مغازه‌ای در بازار رشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله ۳۷ آتش نشان و افسر ارشد بوسیله ۱۲ خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش در بالکن یک باب تعمیرگاه لوازم خانگی سریعاً توسط تیم‌های عملیاتی مهار شد، ادامه داد: تنها قسمتی از بالکن و پرسیانای سقف دچار حادثه آتش سوزی شد که تیم‌های عملیاتی از گسترش آن به سقف‌های چوبی و بهم پیوسته مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، تصریح کرد: اتصال در سیستم سیم کشی برق پس از هشدار و قطع فیوز علت آتش سوزی بوده است.

مؤمنی با تاکید بر اینکه مردم با بازدید دوره‌ای از سیستم‌های سیم کشی برق توسط یک فرد متخصص اقدام کنند، گفت: شهروندان لطفاً به اتصالات برقی، قطع ناگهانی فیوزهای برق توجه کنند و تا قبل از رفع نقص اقدام به وصل فیوز نکنند.