تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3726733
شناسه : 3726733
تاریخ :
ظریف: آماده گفت‌وگو مطابق با قانون اقدام راهبردی هستیم اقتصاد ایران: رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود  در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: صرف نظر از دیدگاه‌های شخصی، قانون اقدام راهبردی در مورد مذاکرات هسته‌ای قانون کشور است و باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: همانطور که چند روز قبل از ترک سمت خود به دبیرکل ملل متحد توضیح دادم (نامه S/2021/669)، ایالات متحده و سه کشور اروپایی/اتحادیه اروپا تنها باید خود را سرزنش کنند که با نقض مداوم تعهدات خود که خسارات فراوانی به مردم ایران وارد کرد، قانونگذاران ما را به واکنش واداشتند.

ظریف در ادامه مطلب خود می‌افزاید:‌ به نفع خودشان است که رفتار گذشته خود را جبران کنند و دستیابی بدون مانع ایران به منافع خود از توافق را تضمین کنند. ایران در انجام اقدامات جبرانی کاملاً در چارچوب حقوق خود تحت برجام عمل کرده است. دولت آتی رئیس‌جمهور منتخب پزشکیان آماده است تا در گفت‌وگو با حسن نیت - مطابق با برجام و قوانین ایران - برای تضمین پایبندی متقابل به این دستاورد بی نظیر دیپلماسی شرکت کند.

انتهای پیام/