تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726725
شناسه : 3726725
تاریخ :
ویلچر به ورزشکاران توانخواه بوشهری اهدا شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: ۱۵ دستگاه ویلچر ورزشی بسکتبال به ورزشکاران توانخواه هیأت ورزشهای جانبازان و توانیابان اهدا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر عزیزنژاد بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اهدای ویلچر ورزشی بسکتبال به ورزشکاران توانخواه به بیان رسالت‌های بهزیستی در خصوص جامعه هدف پرداخت و اظهار کرد: یکی از این وظایف بهزیستی توانمند سازی جامعه هدف در حوزه ورزشی است.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های فراوان ورزشکاران استان در صحنه‌های ملی و بین المللی افزود: امروز با کمال مسرت در جهت توسعه توانمند سازی ورزشکاران توان یاب استان مفتخریم که به لطف و مدد الهی توانستیم ۱۵ دستگاه ویلچر ویژه بسکتبال را با اعتبار یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار ورزشکاران توان‌خواه هیأت ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان قرار دهیم.

بهرام زاده معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان بهزیستی استان و به ورزش کاران توان یاب، این اقدام مدیرکل بهزیستی را ارزشمند و قابل تقدیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این حرکات را قدر دانسته و در کسب موفقیت‌های بزرگ کوشا باشند.

ایزدی نایب رئیس هیأت بوشهر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سال تشکیل سازمان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی به کارکنان این نهاد و تقدیر از همراهی‌ها و همکاری‌های بی شائبه مدیرکل بهزیستی استان، گفت: هیأت استان بوشهر همواره در مسابقات ملی و بین المللی موفقیت‌های زیادی را کسب کرده که آخرین آن نایب قهرمانی تیم دومیدانی بانوان در سی و هشتمین مسابقات پارادومیدانی کشور در خرداد ماه گذشته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تیم بسکتبال بانوان و آقایان توانیابان بوشهر نیز به دلیل کمبود امکانات نمی‌توانست در مسابقات حضور یابد، افزود: اینک با اقدام شایان تقدیر بهزیستی استان این نقیصه نیز برطرف شده و می‌توانیم در صحنه‌های ملی و بین المللی در رشته بسکتبال نیز تیم اعزام کنیم.