تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726724
شناسه : 3726724
تاریخ :
نذورات حسینیه اعظم زنجان بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال اعلام شد اقتصاد ایران: زنجان-رییس هیأت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: جمع نذورات حسینیه اعظم زنجان ۲۲۲ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۶۵ ریال اعلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فیروزفر گفت: امسال نیز خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بالاترین درجات به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: در مجموع ذبح قربانی به تعداد ۸۱۳ رأس که ۱۲ رأس دام سنگین بود و تعداد ۱۷۵ رأس از این آمار به صورت نیابتی ذبح شد.

رئیس هیأت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: تحویل دام زنده به تعداد یک هزار و ۶۵۱ رأس بود که تا امروز از کل دام تحویلی تعداد یک هزار و ۴۹۵ رأس به مبلغ متوسط هر رأس ۵۷ میلیون و ۵۶۶ هزار و ۳۲۱ ریال به فروش رسیده که در مجموع به ارزش بیش از ۸۶ میلیارد و ۶۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال بوده است.

فیروزفر ادامه داد: نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی به تعداد یک هزار و ۵۷۳ رأس به ارزش کل بیش از ۵۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال بوده که به صورت متوسط برای هر قربانی بالغ بر ۳۳ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۷۸۷ ریال خواهد شد.

رئیس هیأت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان، نذورات جمع آوری شده در جایگاه‌های جمع آوری نذورات را ۷۵ میلیارد و پنج میلیون و ۹۴۳ هزار و ۶۵ ریال اعلام کرد و گفت: وجه حاصل از فروش آلایش قربانی‌های ذبح شده هفت میلیارد و ۵۵۷ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال و وجه حاصل از فروش طیور اهدایی ۲۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بوده است.