تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726673
شناسه : 3726673
تاریخ :
میدان اربعین در مرز مهران ساماندهی می‌شود اقتصاد ایران: ایلام-معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: میدان اربعین در مرز مهران ساماندهی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ظهر دوشنبه ر نشست کمیته زیرساخت اربعین استان عنوان کرد: ساماندهی میدان اربعین، جانمایی مواکب و تأمین زیرساخت‌های لازم در برگزاری اربعین تأثیر مهمی دارد.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی میدان اربعین و جانمایی مواکب مصوب شده و همه باید از آن تبعیت کنند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به تأمین آب، برق، گاز و فاضلاب مواکب و سرویس‌های بهداشتی سیار، پیش از آسفالت محوطه با توجه به زمان باقیمانده تا آغاز اربعین هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام پایانه شهید رئیسی برکت را قلب برگزاری اربعین دانست و گفت: تکمیل و راه‌اندازی سرویس بهداشتی ۹۰ چشمه‌ای در این پایانه، نصب آبسردکن، نصب سایبان‌های موقت و دائم و ساماندهی پاکبان‌ها در دستور کار راهداری و امور حمل و نقل استان قرار بگیرد.

هژبری تاکید کرد: با توجه به برگزاری اربعین حسینی در گرم‌ترین روزهای سال، تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده که مسیر پیاده‌روی زائران تا ورود به پایانه شهید سلیمانی و خاک عراق به کوتاه‌ترین مسافت ممکن کاهش یابد.

در نشست کمیته زیرساخت اربعین حسینی علاوه بر بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه زیرساخت‌ها، طرح میدان اربعین بررسی و نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم برای مواکب اعم از آب، برق و گاز تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ و ابلاغ شد.