تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726670
شناسه : 3726670
تاریخ :
امحای بیش از ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر غیردارویی در ایلام اقتصاد ایران: ایلام-جانشین فرمانده انتظامی ایلام از امحای بیش از ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر غیردارویی در ایلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز اراده لازم برای مبارزه با پدیده مواد مخدر در همه دستگاه‌ها وجود دارد، اظهار داشت: پدیده شوم موادمخدر، خصوصاً مواد مخدر صنعتی، بیش از آنکه فعالیتی سوداگرانه، تجاری و اقتصادی در عرصه مافیای بین ‏المللی باشد، ابزاری مؤثر و راهبردی در گسترش نظام سلطه صاحبان قدرت جهان بر کشورهای در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس استان بحث مقابله با مواد مخدر است، افزود: از حمایت‌های خوب و بی دریغ مراجع قضائی، همکاری سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و الخصوص شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این زمینه برخورداریم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۳ هزارو ۸۶۰ حبه انواع قرص روان گردان که در اجرای سه مرحله طرح آرامش در شهر و از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده بود با حضور شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان، امحاء شد.

وی یادآور شد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای ۳ مرحله طرح آرامش در شهر ۳۰۰ معتاد متجاهر را جمع آوری وتعداد ۳۲ نفر قاچاقچی و ۱۷۰ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده است.

سرهنگ نجفی یکی از برنامه‌های فراجا را برخورد با سرشاخه‌ها و پاکسازی نقاط آلوده عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را در زمینه برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ با همکاری دستگاه قضاء و سایر دستگاه‌های متولی این امر انجام خواهیم داد و در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار مبنی بر توزیع و فروش مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.