تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3726627
شناسه : 3726627
تاریخ :
چمران: نگذاریم شورای ششم به سرنوشت شورای اول مبتلا شود! اقتصاد ایران: رئیس شورای شهر تهران متذکر شد: باید از هرگونه حاشیه‌سازی دوری شود تا بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم و چنانچه روند فعلی در هفته‌های گذشته در شورا ادامه داشته باشد، ممکن است شورای ششم نیز به سرنوشت شورای اول دچار شود!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تاکید مجدد بر همدلی و همراهی اعضای شورای شهر تهران با مجموعه شهرداری اظهار کرد: قطعاً در سایه همدلی و همراهی می‌توان خدمتی مطلوب و مناسب به شهروندان ارائه کرد.

وی با اشاره به گذشت 3 سال از عمر مدیریت شهری در دوره ششم تصریح کرد: در این دوره از شورای شهر و مدیریت شهری، کارهای خوبی انجام شده و کارهایی نیز انجام نشده است و باید بتوانیم در یک سال باقیمانده از عمر این دوره از مدیریت شهری، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارهای خود را انجام بدهیم تا مردم بتوانند نتیجه اقدامات ما را ببینند.

وی ضمن توصیه به اعضای شورای شهر تهران به همدلی و همراهی تصریح کرد: نباید دچار تصمیمات احساسی و ناگهانی شویم چرا که این امر می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود.

رئیس شورای شهر تهران متذکر شد: باید از هرگونه حاشیه‌سازی دوری شود تا بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم و چنانچه روند فعلی در هفته‌های گذشته در شورا ادامه داشته باشد، ممکن است شورای ششم نیز به سرنوشت شورای اول دچار شود!

انتهای پیام/