تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726581
شناسه : 3726581
تاریخ :
مدیران ادارات از ظرفیت بسیج به درستی استفاده کنند اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی اقشار تخصصی بسیج در کمک‌رسانی به دستگاه‌ها و نهادها گفت: مدیران ادارات از ظرفیت بسیج به درستی استفاده کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: بسیج ادارات محور و مرکز انسجام بخشی به ادارات و سازمان‌ها در راستای تعالی سازی سازمانی و هم افزایی همه جانبه است.

وی بر اهمیت نقش‌آفرینی اقشار تخصصی بسیج در کمک‌رسانی به دستگاه‌ها و نهادها در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم محروم در جامعه تاکید کرد و گفت: بسیج قوه پیشران نظام است چرا که تشکیل راه اندازی بسیج مستضعفین توسط امام راحل بسیار در انقلاب اثرگذار بود.

عاشوری بسیج یک شاهکار و هنر اداری است که توسط حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت، ادامه داد: مجموعه سپاه شهرستان از ظرفیت‌های ممتازی برخوردار بوده و از این فرصت می‌توان برای ارتقا، توسعه و مشارکت در حوزه‌های مختلف به نحوی شایسته بهره برد.

عاشوری با اشاره به اینکه بسیج لشکر بی انتها، میراث باارزش و همیشه ایام حافظ انقلاب بوده است، اضافه کرد: بسیج در نوع دوستی و خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار خدمت رسانی ویژه ای دارد و از مردم و برای مردم است و موفقیت‌های این عرصه نیز مرهون تلاش‌های مدیران و همراهی مردم است و برکت آن نیز برای جامعه بسیار زیاد بوده و همچنان این برکات ادامه خواهد داشت.

فرماندار رشت با بیان اینکه مدیران ادارات از ظرفیت بسیج به درستی استفاده کنند، تصریح کرد: مدیری که نتواند از ظرفیت بسیج که خالصانه مشغول به فعالیت استفاده کند مسؤولی است که بهتر است در آن جایگاه نباشد.