تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3726577
شناسه : 3726577
تاریخ :
حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المالکیه» اسرائیل اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حملات پهپادی قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حملات پهپادی قرار داده و منجر به تخریب بخشی از آن شده است.

مقاومت اسلامی لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه پایگاه نظامی «المالکیه» را هدف حملات پهپادی قرار دادند که منجر به تخریب و آتش‌سوزی بخشی از پایگاه شد.

شیخ «نبیل قاووق» عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز طی سخنانی اظهار داشت: هرچه تجاوزات صهیونیست‌ها تشدید شود، پاسخ مقاومت به این تجاوزات دردناک‌تر خواهد بود. مقاومت تا زمان توقف کامل تجاوزات اشغالگران به نوار غزه، به همین راه ادامه خواهد داد و هیچ یک از تهدیدات صهیونیست‌ها معادله‌ای را در میدان تغییر نمی‌دهد.

این مسئول حزب الله با اشاره به درمانده شدن صهیونیست‌ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی مقابل مقاومت لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی نتوانست جبهه جنوب لبنان را متوقف کند و شهرک نشینان صهیونیست نتوانستند به شمال اراضی اشغالی برگردند. همچنین در جبهه یمن هم می‌بینیم رژیم صهیونیستی و حامیان آن قادر به مقابله با عملیات‌های یمنی‌ها نیستند و از طرف دیگر، جبهه عراق هم قاطعانه به عملیات‌های خود در حمایت از غزه و مقاومت آن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/