تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3726550
شناسه : 3726550
تاریخ :
برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در زمره مستعدان برتر هنری اقتصاد ایران: معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از قرارگیری برگزیدگان سی‌و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در زمره مستعدان برتر هنری بنیاد ملی نخبگان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان طبق شیوه نامه شناسایی، رشد و تعالی استعدادهای برتر ادبی، هنری و مهارتی در مسیر نخبگی، رویدادهایی را به عنوان رویداد سطح ۱ انتخاب می کند و برگزیدگان این رویدادها که توسط شورای تخصصی در هر کدام از این حوزه ها انتخاب می شوند، امکان ورود به مسیر نخبگی را خواهند داشت. با توجه به مذاکرات و پیگیری های انجام شده، سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به عنوان یکی از رویدادهای سطح ۱ بنیاد اعتباردهی شد.

رئیس شورای هنری بنیاد ملی نخبگان با تعریف مسیر نخبگی اضافه کرد: مسیر نخبگی راه رسیدن از دامنه استعداد تا قله نخبگی است که الزاماً با همراهی استاد راهبر میسر می‌شود.

وی افزود: بنیاد در پیمودن این مسیر در کنار مستعدان برتر در هر کدام از این حوزه ها است و سعی می کند با ایجاد شرایط بهتر برای رشد این افراد به تعالی آنها در این مسیر کمک کند

معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به تایید سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به عنوان رویداد سطح ۱ بنیاد ادامه داد: با برگزیدگان این رویداد ارتباط گرفته شده و این افراد که اکنون در مرحله انتخاب استاد راهبر هستند؛ به زودی از تسهیلات بنیاد در مسیر نخبگی بهره مند خواهند شد.

شایان ذکر است، سی و یکمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگی و ارشاد اسلامی، در شهریورماه سال جاری و به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.