تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3726531
شناسه : 3726531
تاریخ :
بدهی داوران فوتسال پرداخت شد اقتصاد ایران: رئیس سازمان لیگ فوتسال از پرداخت کامل بدهی فدراسیون فوتبال به داوران فوتسال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: دشواری کار داوری را درک می‌کنیم. با وجود چهار برابر شدن دستمزد داوران نه تنها پرداخت کامل معوقات داوران خانم و آقای شاغل در لیگ‌های فوتسال ایران را با حمایت رئیس فدراسیون فوتبال در دستور کار قرار دادیم، بلکه امیدوارم بتوانیم روز به روز گام‌های بهتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

«معوقات داوری از سال 1401 تاکنون به‌صورت کامل پرداخت شد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: رویکرد سازمان لیگ فوتسال در کنار ارتقای حرمت و جایگاه داوری، افزایش دستمزد و پرداخت تمام معوقات است و ان‌شاءالله در سال جاری بنا داریم هر دو تا سه ماه نسبت به تسویه حساب اقدام کنیم تا مانع تجمیع بدهی‌ها شویم.

رئیس سازمان لیگ فوتسال در ادامه اظهارات خود خاطر نشان کرد: بخش بزرگی از این بدهی‌ها مربوط به مدیریت قبلی بوده، اما بر خود لازم می‌دانم از خانواده محترم داوری به‌خاطر کاستی‌ها عذرخواهی کنم و این اطمینان را بدهم که با تمام توان، دوشادوش آنها برای ارتقای کیفیت فوتسال ایران خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/