تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3726501
شناسه : 3726501
تاریخ :
موبایل میان رده موتورلا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در راه است اقتصاد ایران: موتورلا قصد دارد یک موبایل میان رده جدید با نمایشگر ۶.۴ اینچی و ۳ دوربین پشتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ارائه کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، موتورلا قصد دارد ایج ۵۰ نئو، یک موبایل میان رده دیگر ارائه کند. این شرکت نسخه قبلی این دستگاه یعنی موتورلا اج ۴۰ نئو را در سپتامبر سال گذشته میلادی عرضه کرد، بنابراین پیش بینی می شود سری جدید نیز در ماه سپتامبر عرضه شود.

موبایل میان رده موتورلا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در راه است

اکنون وب سایت YTECHB چند رندر از موبایل جدید منتشر کرده که موبایل را از چند زاویه مختلف نشان می دهد. علاوه بر آن برخی ویژگی های اصلی موبایل نیز فاش شده است. از لحاظ بصری تمایز اصلی بین اج ۴۰ نئو و موبایل جدید اندازه جزیره دوبین و نمایشگر است. موبایل اج ۵۰ نئو ۳ دوربین پشتی دارد، حال آنکه نسخه قبلی ۲ دوربین داشت. علاوه بر آن موبایل جدید مانند نسخه قبلی نمایشگری با گوشه های خمیده ندارد.

موبایل میان رده موتورلا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در راه است

موبایل موتورلا اج ۵۰ نئو دارای تراشه مدیاتک Dimensity۷۳۰۰ و پردازشگر گرافیکی Mali-G۶۱۵ است. اج ۵۰ نئو همچنین در ۲ نسخه با حافظه ۲۵۶ و ۸ گیگابایت RAM یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۱۲ گیگابایت RAM عرضه می شود. هیچ اطلاعاتی درباره قابلیت پشتیبانی موبایل از کارت حافظه میکرواس دی در دسترس نیست.

اما این موبایل یک نمایشگر ۶.۴ اینچی pOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و گوریلا گلس ۳ دارد. پشت دستگاه نیز یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۱۳ و لنز تله فتو ۱۰ مگاپیکسلی نصب شده است.

دوربین سلفی دستگاه نیز ۳۲ مگاپیکسلی است. اما طبق گزارش باتری آن ۴۳۱۰ میلی آمپری است که نسبت به باتری ۵ هزار میلی آمپری نسخه قبلی ظرفیت کمتری دارد.

موبایل میان رده موتورلا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در راه است