تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726499
شناسه : 3726499
تاریخ :
تدوین سند چشم انداز نسیم شهر لازمه رشد و توسعه این شهر است اقتصاد ایران: بهارستان- استاندار تهران با تاکید بر تناسب خدمت رسانی و میزان رشد جمعیت در مناطق مختلف گفت: تدوین و اجرای سند چشم انداز نسیم شهر لازمه رشد و توسعه این شهر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور معاونین استاندار و مسؤولان شهرستانی بهارستان و نسیم شهر در این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اینکه نسیم شهر شهری جوان و رو به توسعه است، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی مطلوب به این شهر، باید همه نیازها متناسب با رشد جمعیت آن افزایش یابد.

استاندار تهران خطاب به مسئولان حاضر در جلسه عنوان کرد: اگر می‌خواهیم نسیم شهر به شهری ماندگار تبدیل شود، باید با مطالعه عمیق، سند چشم‌انداز پنج تا ۳۰ ساله تدوین و بر اساس آن برنامه‌های مختلف را اجرا کرد.

فخاری آینده نگری را در نگرش‌های مدیریتی بسیار مهم دانست و گفت: در صورت آینده نگری می‌توانیم شاهد رشد و توسعه این شهر در تمام حوزه‌ها باشیم.

وی در ادامه بر ضرورت تدوین سند چشم‌انداز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت این شهر تاکید کرد و گفت: با تدوین سند مذکور شاهد خدمت‌رسانی مطلوب به مردم خواهیم بود.