تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726495
شناسه : 3726495
تاریخ :
ثبت نام بیش از ۳۰۰۰ گلستانی برای اربعین حسینی اقتصاد ایران: گرگان- مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تا کنون سه هزار و ۷۰۰ گلستانی برای اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ثبت نام ستاد اربعین از نخستین روز ماه محرم آغاز شده و تا کنون سه هزار و ۷۰۰ نفر از گلستان به سامانه سماح مراجعه و کار ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: افرادی که قصد تشرف به زیارت اربعین را دارند حتماً به سامانه اینترنتی سماح مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود و دیگر اعضا خانواده و یا همراهان خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: افرادی که برای ثبت نام می‌خواهند اقدام کنند حتماً توجه داشته باشند که گذر نامه آنها باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد ایرانی می‌تواند با خود ۲۰۰ هزار دینار حمل کند، افزود: زائران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به بانک‌هایی چون ملی، سپه، ملت، پست بانک و تجارت مبلغ ارزی را دریافت کنند.

میرقاسم پور اظهار کرد: با توجه به اینکه بانک پست بانک در تمامی روستاهای استان شعبه دارد جمعیت روستایی می‌تواند به همان شعب پست بانک‌های روستای خود مراجعه کنند و ارز مورد نیاز خود تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه زائران می‌توانند از مرز هوایی و زمینی به عراق مشرف شوند، یادآور شد: زائرانی که می‌خواهند از خدمات سفر اربعین حسینی بهره مند شوند حتماً باید از طریق سامانه سماح اقدام به سفر کنند.