تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3726493
شناسه : 3726493
تاریخ :
بهره‌برداری از بخش غربی بزرگراه یادگار امام طی امسال اقتصاد ایران: شهردار پایتخت با اشاره به بهره‌برداری از بخش غربی بزرگراه یادگار امام طی امسال گفت: با شورا همچنان تعامل داریم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در حاشیه بازدید نمایندگان مجلس از پروژه‌های عمرانی تهران گفت: فاز اول پروژه شوشتری که ۹.۲ کیلومتر است امسال افتتاح می‌شود. برای فاز دوم این پروژه مصوبات محیط زیستی دنبال شده که قریب به ۲ سال طول خواهد کشید. این پروژه ترافیک شرق پایتخت را ۵.۵ درصد و ترافیک تهران را ۱.۵ درصد کاهش می‌دهد.

وی افزود: فاز اول پروژه دره فرحزاد به وسعت ۵۴ هکتار ماه آینده افتتاح خواهد شد. دره فرحزاد پروژه‌ای است که در آن تا سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ معتاد متجاهر حضور داشت؛ این فضا در حال تبدیل به یک مجموعه تفرجگاهی در بهترین نقطه تهران است.

شهردار پایتخت ادامه داد: پروژه ادامه بال یا بخش غربی بزرگراه یادگار امام، از میدان جی آغاز و تا میدان فتح ادامه دارد و انتهای آن به ابتدای بلوار بهار می‌رسد. این پروژه امسال افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: فاز دوم پروژه بروجردی ۱.۲ کیلومتر طول دارد. این فاز نیز در منطقه ۱۸ قرار دارد و تملکات آن انجام گرفته است و امسال به مرحله انجام خواهد رسید.

زاکانی خاطر نشان کرد: درباره استعفای برخی از اعضای شورا صحبتی نخواهم کرد. خودشان تشخیص می‌دهند من می‌توانم بگویم، نه تنها کار مناسبی نیست بلکه بسیار نامناسب است. ما با شورا همچنان تعامل داریم این وظیفه ماست و اگر تعامل نداشته باشیم نمی‌توانیم کار کنیم.