تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726473
شناسه : 3726473
تاریخ :
واگذاری تائید مرحله پنجم صدور گواهینامه پیمانکاری به استان‌ها اقتصاد ایران: تبریز- مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: مسئولیت تأیید مرحله پنجم صدورگواهینامه پیمانکاری و مشاوره به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی واگذار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناظم یونسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رویکرد ستاد در زمینه تمرکز زدایی، افزایش اختیارات سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی، بهبود فرآیندها و ارتقا کیفیت ارائه خدمات به ذینفعان، مسئولیت تأیید نهایی ابطال و صدور گواهینامه صلاحیت شرکت‌های پیمانکاری پایه‌های ۳، ۴ و ۵ و همچنین شرکت‌های مهندسی مشاور پایه ۳ که قبلاً توسط ستاد انجام می‌پذیرفت از امروز (دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳) به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی واگذار شده است.

وی افزود: بنابراین مسئولیت تأیید مرحله پنجم صدور گواهینامه پیمانکاری (پایه‌های ۳، ۴ و ۵) و مشاوره (پایه ۳) که قبلاً در ستاد انجام می‌پذیرفت و بعضاً با برخی ناهماهنگی‌ها و تأخیرها توأم می‌شد به سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی واگذار شد تا تأیید این مرحله توسط استان صورت پذیرد.

یونسی تصریح کرد: به این ترتیب در پایان هر روز کاری پس از تأیید مرحله پنجم توسط این سازمان، گواهینامه صلاحیت صادر و بلافاصله در سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی کشور (ساجات) و سامانه اطلاعات عوامل نظام فنی و اجرایی کشور (ساجار) قرار خواهد گرفت.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: همچنین ابطال گواهینامه‌های صلاحیت در پایه‌های مذکور نیز توسط استان صورت خواهد پذیرفت و پس از این نیاز به مکاتبه با ستاد نخواهد بود.