تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726428
شناسه : 3726428
تاریخ :
ضرورت ورود مسئولان به علائم و تصاویر لباس‌های ارائه شده در بازار اقتصاد ایران: دلیجان- رییس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان ضرورت ورود مسئولان به علائم و تصاویر بکار رفته در لباس‌های ارائه شده در بازار تاکید کرد و گفت: با این اقدام به طور حتم ذائقه جامعه نیز تغییر می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام سید حسین سیدسامعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر فراهم کردن دسترسی راحت و ارزان مردم به حجاب، اظهار کرد: زمانی که بانویی برای تهیه پوشش فاخر و فاقد تصاویر و علائم مختلف دچار مشکل می‌شود، به ناچار مجبور به استفاده از پوشش‌های موجود در بازار می‌شود، همچنین زمانی که تولیدکننده بازار مطلوبی برای ارائه محصولات فاخر خود نمی‌بیند، مجبور به حرکت در مسیر تقاضای بازار، با هزینه کمتر است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به پوشش افرادی که در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند، افزود: گاهی مشاهده می‌شود که فردی با خلوص نیت در رویدادهای مذهبی مشارکت می‌کند اما تصاویری روی لباس او مشاهده می‌شود که محتوای آن نامناسب بوده یا از علائم شیطان‌پرستی است و گاهی خود او نیز از ماهیت این تصاویر بی‌اطلاع است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان با تاکید بر ضرورت ورود حاکمیت در علائم و تصاویر به کار رفته در لباس‌های ارائه شده در بازار، تصریح کرد: حاکمیت باید در مرحله اول مانع تبلیغ این موارد شود و سپس از نشان‌های مناسب برای این منظور استفاده کند، در این صورت ذائقه جامعه نیز تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از روانشناس در برخورد با افراد بی‌حجاب در جامعه، گفت: در اکثر موارد افرادی که به بی‌بند و باری در جامعه دست می‌زنند، خط‌دهی فکری شده‌اند و خود نیز از آن بی‌خبر بوده و به پیاده نظام اسرائیل و آمریکا تبدیل شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان افزود: مردم جامعه به صورت معمول در چنین شرایطی نمی‌توانند ورود کنند اما حاکمیت باید در مقابل خانواده‌هایی که دست به رفتارهای ساختارشکنانه می‌زنند، ورود کند.

سیدسامعی بر ضرورت مطالبه گری جامعه در ارتباط با حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: در شرایطی که جامعه موضوع حجاب و عفاف را در جامعه مطالبه کند در این صورت دست حاکمیت نیز باز خواهد شد.

حجت الاسلام سید سامعی گفت: می‌توان مطالبه مردم را به انتخابات تشبیه کرد، زمانی که یک شخص در انتخابات پیروز می‌شود، حاکمیت نیز تمام قد در کنار او خواهد ماند و اینجا نقش مردم، مساجد، هیئت‌ها، فرهنگیان و رسانه‌ها اهمیت پیدا می‌کند چرا که می‌توانند مطالبه‌گری را در جامعه ترویج کنند.