تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3726391
شناسه : 3726391
تاریخ :
قتل مرد جوان در چاقوکشی هولناک جنوب تهران اقتصاد ایران: مرد جوانی که با ضربات چاقو مرتکب قتل شده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس  از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند که با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند و بررسی‌های میدانی را آغاز کردند.

تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت، در پی نزاع و درگیری بین دو نفر، یکی از طرفین با چاقو مجروح شده و با وجود تلاش کادر درمان در بیمارستان، متاسفانه جان خود را از دست داده است.

با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره دهم برای شناسایی قاتل، با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، هویت متهم شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاهش در یک کارگاه ضایعاتی دستگیر شد.

بررسی ها نشان داد که علت قتل اختلافات شخصی بوده است و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/