تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726367
شناسه : 3726367
تاریخ :
معرفی نفرات برتر هفته اول مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی اقتصاد ایران: بابلسر- هفته نخست رقابت های بین المللی تنیس ساحلی با معرفی نفرات برتر در بابلسر پایان یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست رقابت‌های آخرین روز رقابت‌های تنیس ساحلی (BT10) به میزبانی مازندران و در بخش آقایان و بانوان پیش از ظهر دوشنبه پایان یافت.

امیر دریایی رئیس هیأت تنیس استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در فینال بخش آقایان تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد موفق شد با برتری ۴-۶ و ۲-۶ مقابل زوج کامبیز درویش نژاد -سامی داوطلب عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. تیم درویشی نژاد، داوطلب در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های شهریار اهرزاد، مسعود پیروزی و تیم هادی برهانی، همایون حسین زاده مشترکا سوم شدند.

دریایی افزود: و در نهایت در بخش بانوان تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی و زوج نیکی ثابتی و نیکو شیرازی فر عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و تیم‌های.

وی ادامه داد: ترانه مهران‌، درسا تیموری و نازنین انوری و طناز طریقت جایگاه سومی را به‌دست آوردند.

سکاندار تنیس مازندران بیان داشت: به این ترتیب هفته نخست بازی‌ها که با حضور ۱۷ تیم در بخش آقایان و ۱۳ تیم در بخش بانوان از ۲۹ تیر ماه در زمین‌های ساحلی مازندران آغاز شده بود با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. هفته دوم بازی‌ها فردا قرعه کشی می‌شود.

سرداوری این مسابقات بر عهده مجید گلچین و ندا کاظمی سرداوران نشان سفید کشور برعهده داشتند.