تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726360
شناسه : 3726360
تاریخ :
کشف سوخت قاچاق و خارج از شبکه در قاینات اقتصاد ایران: بیرجند- جانشین انتظامی شهرستانقای نات گفت: ماموران در بازرسی از ۳ دستگاه سواری پژو مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.  

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتظامی خراسان جنوبی، سرهنگ حسین رفعتی نژاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد و بخش نیمبلوک شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قائنات گفت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ رفعتی نژاد خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.