تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726334
شناسه : 3726334
تاریخ :
فعالیت ۱۰۰ نفر در در ستاد نماز جمعه شهر خورموج اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه دشتی از فعالیت ۱۰۰ نفر در در ستاد نماز جمعه شهر خورموج خبر داد و گفت: به زودی رابطین ستاد در سطح روستاها نیز معرفی می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و قلب فرهنگی هر شهر و منطقه است که در برابر فتنه‌ها و آسیب‌های که به انقلاب وارد می‌شود نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: نماز جمعه در عرصه دینی و فرهنگی رسالت تبیینی بر عهده دارد و تریبون نماز جمعه تریبون روشنگری و مطالبه گری حق و حقوق مردم و مستضعفان است.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: امروز بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور به برکت انقلاب اسلامی داریم که در نوع خود بی نظیر است.

وی ادامه داد: نماز جمعه از سال ۱۳۶۰ به امامت حجت الاسلام عاشوری در شهر خورموج اقامه شده و تا امروز برکات زیادی برای شهرستان و مردم داشته است.

زاهد دوست خاطر نشان کرد: ستاد نماز جمعه با ساماندهی جدید، و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر عضو ستاد نماز جمعه فعالیت می‌کنند و بزودی رابطین ستاد در روستاها فعال می‌شود.

فعالیت ۱۰۰ نفر در در ستاد نماز جمعه شهر خورموج

وی یادآور شد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

امام جمعه دشتی تصریح کرد: به همین مناسبت ۳۳ برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

زاهد دوست بیان کرد: روز جمعه میز خدمت در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

امام جمعه دشتی یادآور شد: کاروان آدینه رضوی روز جمعه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: کنگره علما و مفاخر شهرستان با هدف معرفی علما برگزار می‌شود.