تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3726310
شناسه : 3726310
تاریخ :
مورد عجیب ترامپ/ گزارشی که بعد از قوت گرفتن نام هریس منتشر شد! اقتصاد ایران: گزارشی که بلافاصله پس از کناره‌گیری رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر منتشر شده است، از نکته‌ای عجیب درباره ارتباط جایگزین احتمالی او و نامزد جمهوری‌خواهان حکایت دارد!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، پس از کناره‌گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، گزارشی درباره کمک مالی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه به کامالا هریس، معاون بایدن و جایگزین احتمالی وی در کارزار انتخاباتی در سال ۲۰۱۱ حکایت دارد!

براساس داده‌های موجود روی خروجی تارنمای وزیر ایالت کالیفرنیا، بنیاد ترامپ در سال ۲۰۱۱ هنگامی که هریس به‌دنبال انتخاب مجدد به عنوان دادستان کل این ایالت بود، پنج هزار و در سال ۲۰۱۳ معادل یک هزار دلار به ستاد معاون کنونی رئیس جمهور آمریکا کمک کرده بود؛ همچنین ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ نیز یک سال بعد، ۲ هزار دلار به ستاد هریس اعانه داد!

معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که نامزدی حزب دموکرات را برای رسیدن به دفتر کاخ سفید به دست خواهد آورد و برنده انتخابات می‌شود. ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶، اذعان کرد که هم به دموکرات‌ها و هم به جمهوری‌خواهان اعانه داده است که هیلاری کلینتون، رقیب وی در آن انتخابات را نیز شامل می‌شود. ترامپ مدعی است که سیاستمداران را می‌توان خرید!

ترامپ در آن مقطع گفت: این سیاستمدارها آدم‌های درستی نیستند. باید به آنها(اعانه) بدهم چون وقتی چیزی بخواهم، آن را به دست می‌آورم. وقتی تماس می‌گیرم، می‌گویند «برو به جهنم!» می‌دانید، خیلی جالب است، به رقبای انتخاباتی‌ام که نگاه می‌کنم، می‌بینم که به همه آنها کمک کرده‌ام، باور می‌کنید؟ به همه آنها کمک کردم و یکی از آنها گفت که «فکر نمی‌کنم به من کمک کرده باشی» و بعد متوجه شد که این کار را کرده‌ام. به دموکرات‌ها هم پول داده‌ام. به هیلاری کمک کردم. به همه کمک کردم چون کارم کمک کردن است!

براساس داده‌های تارنمای «اوپن‌سیکرتس»( گروه تحقیقاتی پیشتاز در ردگیری پول‌های جابه‌جاشده در سیاست آمریکا)، ترامپ در سال ۲۰۰۱ به ستاد انتخاباتی بایدن که در آن روزها سناتور بود، یک هزار دلار کمک کرد و حد فاصل سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷، چندین فقره کمک مالی به ستاد هیلاری کلینتون شامل یک فقره کمک ۱۰۰ هزار دلار به بنیاد کلینتون نیز در بین این اعانه‌ها دیده می‌شود.