تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726234
شناسه : 3726234
تاریخ :
گروه‌های جهادی برای رفع موانع ازدواج جوانان پا درمیانی می‌کنند اقتصاد ایران: شهرکرد-گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) با کمک خیران، علاوه بر کمک به رفع موانع ازدواج جوانان در زمینه حمایت از بیماران سرطانی تا تأمین بسته معیشتی و پوشاک برای نیازمندان فعالیت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شریفی مسئول گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون فعالیت‌های خود در قالب کار جهادی گفت: از سال ۱۳۷۵ در قالب کمک به هم نوع و رفع موانع و مشکلات زندگی نیازمندان به همراه خانواده فعالیت داشتم و به لطف خداوند متعال اقدامات خوبی در این سال‌ها رقم خورد و توانستیم با کمک و همیاری مردم تعداد زیادی از دانش آموزان بی بضاعت را روانه مدرسه کنیم.

وی ادامه داد: از سال ۹۸ به دلیل علاقه شدید و ارتباط مستمری که با بسیج داشتم گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) را تشکیل و با لبیک به فرمان امام خامنه ای عزیز کار جهادی را به شکل سازمان یافته‌ای با افراد جدیدی شروع کردیم.

مسئول گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) شهرستان لردگان بیان داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌های این گروه جهادی، تهیه جهیزیه و لوازم خانگی برای تازه دامادها و تازه عروس‌هایی است که توان مالی زیادی ندارند و جشن ازدواج آنها در گروه تأمین لوازم ابتدایی زندگی مشترک است که تا کنون نزدیک ۶۰ نفر با کمک گروه جهادی حضرت ولیعصر (عج) زندگی مشترک خود را شروع کردند.

شریفی اذعان داشت: از دیگر برنامه‌های گروه جهادی تقدیم بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند است که این برنامه فصلی یک بار انجام می‌شود و نزدیک ۶۰ خانوار تحت پوشش بسته‌های معیشتی این گروه جهادی است.

وی افزود: گروه جهادی به ۱۴ بیمار سرطانی کمک دارویی می‌کند و در ایام شروع مدارس، پوشاک دخترانه و پسرانه تهیه می‌کند و به دست نیازمندان می‌رساند.

شریفی هدف از راه اندازی گروه جهادی را کمک به هم نوع و کسب رضایت الهی بیان کرد و گفت: هزینه‌های گروه توسط اعضا و مردم خیر شهرستان تأمین می‌شود.