تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726222
شناسه : 3726222
تاریخ :
نمازجمعه قرارگاه فرهنگی و بصیرتی است اقتصاد ایران: ساری- مسوول ستاد نمازجمعه ساری نمازجمعه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و از آن به عنوان قرارگاه فرهنگی و بصیرتی شهر یاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمیدرضا رستمیان صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و ستادهای نماز جمعه شماره شهدای والا مقام نماز جمعه در استان را ۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر مربوط به ستاد نماز جمعه ساری است.

وی فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با حماسه سازی عاشوراییان، ایثار شهدا و صبر زینبی خانواده‌های ایثارگران و ملت خوب و فهیم ایران اسلامی توانست برابر دشمنان ایستادگی کند.

مسئول ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قوت به پیش می‌رود و ماندگار است ادامه داد: نماز جمعه از نعمت و برکات جمهوری اسلامی است.

سردار رستمیان از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی شهر یاد کرد و افزود: در کشور در ۹۰۰ نقطه و در مازندران در ۴۷ نقطه مراسم‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در مصلی ساری جمله جشن‌ها و مراسم‌ها برگزار می‌شود گفت: قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب باید جبهه فرهنگی شکل گیرد، از فعالیت ۴ امام جمعه در شهر ساری خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ستاد نماز جمعه از جمله برنامه‌های پیش روی است.

مسئول ستاد نماز جمعه ساری برپایی ۱۲ شهید ستاد نماز جمعه را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: حضور در گلزار شهدا تجلی میثاق با شهیدان از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

سردار رستمیان با بیان اینکه سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نمازگزار در مصلی ساری حضور می‌یابند، گفت: دعای ندبه، محفل انس با قرآن با حضور قاریان و جوانان از دیگر برنامه‌های پیش روی است.