تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3726213
شناسه : 3726213
تاریخ :
تصویر جدیدی از پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال لو رفت؛ افزایش رم و استفاده از مودم پیشرفته‌تر سامسونگ تأیید شد اقتصاد ایران: تصویر جدید پیکسل ۹ پرو XL از افزایش رم و مقدار فضای ذخیره‌سازی این گوشی خبر می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کمتر از یک ماه تا رونمایی خانواده‌ی پیکسل ۹ باقی مانده است و اکنون تصویر جدید پیکسل ۹ پرو XL بخشی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تأیید می‌کند. در گذشته گفته شده بود که گوشی نام‌برده از مودم جدید سامسونگ و رم بیشتری نسبت‌ به گذشته استفاده خواهد کرد.

براساس تصاویر فاش‌‌شده در انجمن XDA، پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است. افزایش رم این گوشی نسبت‌ به گذشته می‌تواند به‌خاطر ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی باشد. هنوز مشخص نیست که آیا تصویر منتشر‌شده نسخه‌ی پایه‌ را نشان می‌دهد یا خیر.

نمای پشتی گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال
بوت‌لودر گوشی پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال

جدیدترین گوشی گوگل به‌جای مودم اگزینوس ۵۳۰۰ نسل قبلی، از مودم جدید و پیشرفته‌تر اگزینوس ۵۴۰۰ استفاده خواهد کرد. آخرین مودم سامسونگ براساس استاندارد 3GPP Release 17 ساخته شده است و سرعت دانلود آن به ۱۴٫۷۹ گیگابیت‌برثانیه می‌رسد. این مودم از لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ بهره می‌برد و انتظار می‌رود که در تمام گوشی‌های سری پیکسل ۹ به‌کار گرفته شود.

مقاله‌های مرتبط
  • گوگل برای خرید پیکسل ۹ پرو ۲۲ دلیل تکراری و غیرتکراری می‌آورد [تماشا کنید]
  • تصاویر واقعی و مشخصات باتری کل خانواده پیکسل ۹ فاش شد
  • نمایش رسمی پیکسل ۹ پرو فولد؛ گوگل برای رقابت با گلکسی زد فولد ۶ آماده می‌شود

گوگل در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) علاوه‌بر رونمایی پیکسل ۹ پرو XL و برادرانش، گوشی تاشدنی پیکسل ۹ پرو فولد را نیز معرفی خواهد کرد. قیمت گوشی های مذکور به‌طور رسمی اعلام نشده است.