تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3726207
شناسه : 3726207
تاریخ :
نظارت بر نانوایی های اسلامشهر افزایش خواهد یافت اقتصاد ایران: اسلامشهر- معاون برنامه ریزی فرماندار اسلامشهر گفت: نظارت بر نانوایی های اسلامشهر افزایش خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امید ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دغدغه‌های همیشگی دست اندرکاران و متولیان آرد و نان اسلامشهر در راستای افزایش کمیت و کیفیت نان اظهار کرد: قبول داریم همچنان با نان با کیفیت فاصله داریم کما اینکه همواره تلاش‌ها در مسیر افزایش نظارت پذیری نانوایی‌ها و رسیدگی بدون اغماض با تخلفات در عرضه نان و افزایش رضایتمندی شهروندان بوده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار اسلامشهر گفت: موضوع نان از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و از آنجا که نان قوت غالب مردم است، بر افزایش نظارت‌های مردمی از طریق سامانه ١٢۴ تاکید بیشتری داریم تا هر گونه شکایت مردمی در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی افزود: نقد و انتقادهای سازنده رسانه‌ای نیز طبیعتاً به تلاش مضاعف در افزایش کارایی مدیریتی، انتقال دغدغه‌های موجود و به نوعی زمینه گفتمان خدمت رسانی مضاعفی را فراهم می‌سازد.

ابراهیمی تاکید کرد: در موضوع نانوایی‌های سطح اسلامشهر بر الصاق اطلاعیه سامانه نظارتی ١٢۴ در محل نانوایی‌ها (جهت دریافت گزارش‌های مردمی) و الصاق قیمت‌های مصوب تاکید خواهد شد، تا هر گونه شکایت مردمی در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلامشهر افزود: تلاش دست اندرکاران آرد و نان شهرستان همواره بر رصد فعالیت نانوایی‌ها، برخورد متناسب با نوع عملکردها می‌باشد و در این راستا تمامی تلاش‌ها با قدرت و قوت به پیش می‌رود.